Odpowiedzi

2009-12-12T12:31:37+01:00
X+(-6)=-2,56-(-6,21)
x-6=-2,56+6,21
x-6=3,65
x=3,65+6
x=9,65
1 1 1
2009-12-12T12:31:46+01:00
Nie jestem pewien czy dobrze odczytuje liczby ale :

różnica liczb -2,56 i -6,21 , to :
-2,56--6,21=-2,56+6,21=3,65

oby uzyskać liczbę do której dodano -6

to do 3,65 trzeba dodać 6=9,65

wtedy 9,65 dodać -6 =3,65
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:31:57+01:00
-2,56 -(-6,21)=3,65

x+(-6)=3,65
x=3,65+6
x=9,65

x - szukana liczba
1 5 1