Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:31:05+01:00
Pewnie chodzi Ci o Video mp3 Extractor
2009-12-12T14:30:03+01:00
Jeden z najlepszych programów to Format Factory (http://www.dobreprogramy.pl/FormatFactory,Program,Windows,13295.html)

Jest darmowy ;) Wystarczy zainstalować, a potem przeciągnąć plik do okna wybrać, do jakiego formatu ma przekonwertować (np. MP3) i kliknąć "Start" u góry.
2009-12-12T16:07:36+01:00
Użyj MediaCoder (nawet w wersji portable). A najprościej to Video mp3 Extractor. Inne to: AoA Audio Extractor, Pazera Free Audio Extractor.