Odpowiedzi

2009-12-12T12:32:43+01:00
Obraz namalowany jest ciepłymi kolorami.Na obrazie przedstawiony jest wazon ze słoniecznikami. Mmm ... słoneczniki są żywe .. nie mam pomysłu :)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T17:08:29+01:00
Autor:Vincent von Gogh
tytuł:"słoneczniki"
rok powstania:1888
namalowane:farby olejne
wymiary:91x72cm
powstał:Arles, na południu Francji.


Analiza formy:
Na pierwszym planie przedstawiony jest wazon a wnim bukiet z słoneczników.Słoneczniki są niechlujnie włożone w wazon.Wazon ma kształ półokrągły. Na obrazie przeważają ciepłe kolory.W tło ma kolor niebieski.Wazon stoi na pomarańczowej płaszczyźnie.
Wrażenia własne:
Obraz"słoneczniki"wywarł na mnie ogromne wrażenie i dlatego go wybrałemam.Jestem pełena podziwu dla kunsztu i mistrzostwa Vincenta von Gogha.Obraz przedstwia martwą nature i to jest właśnie piękne. Zwracamy uwagę na wspaniały obraz, a codzień nie zwracamy na to uwagi w naturze.
2009-12-12T18:09:41+01:00