Odpowiedzi

2009-12-12T12:53:23+01:00
More i most- stopniowanie przymiotników długie
any bady any there, any think- liczbę osób, rzeczy, przedmiotów, zwierząt itd.Policzlene
some- uczucia, idee.itd. Niepoliczlne
Najlepsza Odpowiedź!
  • ewus
  • Początkujący
2009-12-12T17:57:50+01:00
More- stopień wyższy przymiotnika długiego np.more exspensive
most- stopię najwyższy przymiotników długich np. the most exspensive
anybody-ktoś
anything- coś
anyone- ktoś
anywhere- gdzieś
używamy ich przy pytaniach i przeczeniach
noone-nikt
nobody-nikt
nowhere- nigdzie
nothing-nic
everybody- wszyscy
everyone-wszyscy
everywhere- wszędzie
somebody-ktoś
someone- ktoś
somewhere- gdzieś
something-coś
Some i no używamy w zdaniach oznajmujących.
1 5 1