Odpowiedzi

2009-12-12T12:45:40+01:00
Zbudował arkę Noeo czyli swoja :P
No i uratował tych ludzi i zwierzeta przed tsunami :P
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:45:57+01:00
Noe wybudował arkę. Bóg kazał mu zabrać na nią po jednej parze każdego gatunku zwierząt, żeby w przyszłości mogły dalej istnieć. Noe zabrał także swoją najbliższą rodzinę. Arkę wybudował ponieważ Bóg zapowidział wielką powódź, kóra ogarnie cały świat.
2 3 2
2009-12-12T12:46:11+01:00
Noe budował arkę, która miała ocalić zwierzęta pred wielką powodzią.
Budowę arki zlecił mu Bóg.
1 1 1