Odpowiedzi

  • Azai
  • Rozwiązujący
2009-09-07T18:07:51+02:00
5 i -5, |5|= |-5| = 5
12 i -12, |12|= |-12| = 12
3 i -3, |3|= |-3| = 3
1 i -1, |1| = |-1| = 1
18 i -18, |18|= |-18|= 18
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T18:08:34+02:00
6 i -6
|6|=6
|-6|=6

5 i -5
|5|=5
|-5|=5

4 i -4
|4|=4
|-4|=4

3 i -3
|3|=3
|-3|=3

2 i -2
|2|=2
|-2|=2

1 i -1
|1|=1
|-1|=1
2 5 2
2009-09-07T18:10:46+02:00
5=-5
-¼=¼
⅗=-⅗
-7=7
1267=-1267
888=-888
1 4 1