Odpowiedzi

2009-12-12T12:54:59+01:00
Za:
-szybkie przemieszczanie się do celu
-mniej korków

Przeciw:
-zanieczyszczenia w mieście,
-większy hałas
2 5 2
2009-12-12T12:54:27+01:00
Zalety:
1) szybkie przemieszczanie
2) wygodna jazda
wady:
1)zanieczyszczenie powietrza
2)koszty na budowe bardzo duze
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T12:55:40+01:00
Za :
-większa sieć dróg
-mniej wypadków na mniejszych drogach w złym stanie
-krótszy czas podróży
-miejsca pracy (przy budowie)
Przeciw :
-koszty związane z budową
-zanieczyszczenia związane z większą emisją CO2
3 5 3