Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:16:28+02:00
Wybrałbym drogę w zależności od moich potrzeb. Gdyby była to wycieczka, to wybrałbym trasę zupełnie mi nieznaną. Chodzi o pewnego rodzaju "dreszczyk emocji". Życie trzeba urozmajcać, ażeby nie było zbyt monotonnie. Gdybym natomiast wybrał drogę oznakowaną i w pełni mi znaną to muszę przyznać, że trochę bym się nudził, iż nie miałbym zaskoczenia, gdy ujrzę to, co jest za zakrętem. Natomiast droga nieoznakowana byłaby ciekawym przeżyciem i możliwością poznania nowych terenów.
53 4 53
2009-09-07T18:20:33+02:00
Ja stojąc na rozdrożu wybrała bym drogę nową i nie znaną bo na niej jeszcze nie wiem co mnie czeka i chciała bym zaspokoić swojom ciekawość a pozatym na takiej drodze może mnie spotkać jakaś fajna przygoda a ja bardzo lubie przygody.


lub


ja stojąc na rozdrożu wybrała bym drogę pewną i oznaczoną bo na niej jest biezpiecznie wiem co mnie czeka i nie musze sie bac ze cos mi sie stanie.



mam nadzieje ze pomogłam;)))
wybiez odpowieć ktura ci pasuje;)))


5 3 5