Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:06:33+01:00
Zadania ONZ są różne,ale te cztery to są główne i powinny wystarczyć:
1. Utrzymanie międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa za pomocą zbiorowych i pokojowych wysiłków.
2. Rozwijanie przyjaznych stosunków między narodami na zasadach samostanowienia i równouprawnienia.
3. Rozwiązywanie konkretnych problemów międzynarodowych (gospodarczych, kulturalnych,społecznych, humanitarnych, czy dotyczących praw człowieka) na zasadzie współpracy międzynarodowej oraz uznania równości ras, płci, języków i wyznań
4. Stanowienie ośrodka uzgadniania działań narodów w imię wspólnych celów.
pozdrawiam,zadanie jest dobre bo też kiedyś miałam podobne
1 5 1
2009-12-12T13:07:38+01:00
- utrzymywanie pokoju i bezpieczeństwa międzynarodowego.
-wysiłki zniorowe i pokojowe na rzecz utrzymania tego pokoju
-rozwijanie dobrych stosunków międzynarodowych
-stosunki międzynarodowe na zasadzie równouprawnienia
-rozwiązywanie problemów gospodarczych, społecznych, humanitarnych oraz dotyczących praw człowieka.
-współpraca międzynarodowa
-uznawanie podczas współpracy równości ras, płci, wyznać, kultury i języków.


1 5 1