Odpowiedzi

  • mizu
  • Rozwiązujący
2009-12-12T13:06:04+01:00
W pamiętniku opisujesz swoje uczucia rozpisujesz się, nie musisz pisać go regularnie, lecz wtedy kiedy chcesz. A dziennik prowadzi się regularnie, najczęściej krótko i zwięźle.
18 4 18
  • Hebi
  • Początkujący
2009-12-12T13:07:41+01:00
W dzienniku trzeba pisać codziennie , opisujesz co się stało ale nie piszesz o swoich uczuciach tak jak w pamiętniku. Suche fakty nic więcej
Pamięnik za to jest czymś osobistym gdzie przelewasz swoje uczucia refleksje spostrzeżenia na papier. Piszesz kiedy chcesz i o czym chcesz.
12 4 12
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:09:14+01:00
W pamiętniku zapisujesz to co pamiętasz z kiedyś ( nie musisz go uzupełniać codziennie ), piszesz go luźną formą, zapisujesz w nim swoje najskrytsze myśli. W dzienniku musisz pisać codziennie. Piszesz najważniejsze informacje. Najczęściej dzienniki są prowadzone na rozmaitych podróżach. W dzienniku musi być dokładna data.
28 4 28