Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:14:45+02:00
Mamo i tato1 bardzo chciała bym miec psa! wielu moich znajomych jusz ma zwiezęta i sie nimi opiekuje dlatego ja tesz sobie poradze. obiecuje ze bende go karmiła dawała mu wode i wyprowadzała na spacery i ze napewno was nie zawiode ani nie zlekcewarze innych obowiązków. czy możecie sie na to zgodzić?
1 1 1
  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T18:45:27+02:00
Mamo i tato wiecie jak bardzo chcialabym miec psa a, a najbardziej yorka. Ale wy nigdy nie chcecie sie zgodzic.wiec ja chciałabym wam cos obiecac i przekonac was do tego abyscie kupili mi pieska. Bede z nim wychodzic, kupywac karme, kąpac dbac i bedzie to moj najlepszy przyjaciel.I przyzekam ze nie przestane sie uczyc. MNysle ze was przekonalam czekam na wasza odpowiedz.