Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:08:27+01:00
Zbiorem wartości funkcji f(x)=2/x-3 jest

Masz ułamek 2/x-3
W ułamku mianownik nie może być = 0
x - 3 = 0 => x = 3
Rozwiązaniem jest R\(3) czyli b.
11 1 11
2009-12-12T13:13:08+01:00
Odp A, jeśli jest to ułamek 2 przez x i za ułamkiem minus 3
zbiór liczb rzeczywistych bez zera, bo w mianowniku nie może być zera, bo przez zero się nie dzieli, czyli x musi być różny zeru


odp B, jeśli to jest to ułamek 2 przez (x i minus 3) pod ułamkiem
zbiór liczb rzeczywistych bez 3, bo 3-3=0, a w mianowniku nie może być zera

:)
43 4 43