Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:26:25+01:00
1.zaczeli chodzic do kosciola
2.modlil sie
3.w listopadzie
36 4 36
2009-12-12T17:03:01+01:00
1. Zaczeli chodzić do kościoła
2.Klęczał w ławce i modlił się, spoglądając w niebo i delikatnie sie usmiechając, w słuchowisku na roratach było że jeden z wiernych mówił o tym i że on sadzi ze Vianey cos tam (na niebie) widział.

Ksiadz zachecal dzieci aby chodzily do kosciola, Jak?
kto pierwszy bedzie w kosciele dostanie obrazek, wiec dzieci przychodzily nawet kilka godzin przed
4 2 4