Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:08:41+01:00
1. Zakończenie pracy w przedświąteczny dzień w kantorze Scrooge`a
a) Przyjście siostrzeńca i życzenia wesołych świąt
b)Danie dnia wolnego pracownikowi
2. Przyjście kolędnika do Scrooge”a
a)wypędzenie kolędnika
b)dwaj dżentelmeni
c)odmowa wsparcia funduszu na zkup żywności dla biednych
3. Pojawienie się ducha Marley`a
a)strach Scrooga
b)ostrzeżenie wspólnika przed trzema duchami
4. pierwszy z trzech duchów
a)wspominanie przeszłości
b)wzruszenie się Scrooga
c)powrót do domu
5. drugi duch
a)pokazanie scoorgowi szcześliwych ludzi w mieście
b)chłopiec o imieniu Tim
6. Odwiedziny Ducha Dawnych Świąt Bożego Narodzenia
a)pokazanie scoorgowi jego przyszłości-śmierć której nikt nie zauważy
b)ebezener obiecuje poprawe
7. pomoc rodzinie małego tima
a)podwyższenie pensji pracownikowi
b)scoorg jest miły dla wszystkich
2009-12-12T13:08:36+01:00
1. Ciężkie dzieciństwo Scrooge'a
a). Odrzucenie Scrooge'a przez ojca
2. Wspólne interesy Scrooge'a i Marleya
3. śmierć wspólnika Marleya
4. Zakończenie pracy w przedświateczny dzień w kantorze
5. Odmowa wsparcia funduszu na zakup żywności dla biednych
6. Pojawienie sie ducha Marleja
7. Pojawienie się pierwszego ducha
8. Pojawienie się drugiego ducha
9. pojawienie się trzeciego ducha
10.Poprawa-dobre uczynki Ebenezera Scrooge'a