Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:23:21+02:00
Diogenes z Synopy - legenda głosi, że chodził w beczce po rynku. Podszedł do niego człowiek i się zapytał:

- Diogensie, Diogenesie! Co robisz?
- Szukam człowieka - odparł zapytany.
- Ależ Diogenesie, jesteś na rynku! Tu zawsze jest jakiś człowiek.
- Szukam człowieka! A tu, są ludzie, tłumy!
2009-09-07T18:24:08+02:00
Diogenes (szukał uczciwego człowieka)