Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:14:20+01:00
Wynalezienie pisma umożliwiło ludziom utrwalanie tego, co się dzieje z nimi i z otaczającym ich światem. Możliwość gromadzenia i przechowywania tych informacji miały znaczący wpływ na zmiany społeczne i ekonomiczne, ponieważ na ich podstawie kształtowały się wizje świata różnych kręgów kulturowych.
3 3 3
2009-12-12T13:18:31+01:00
Dzięki wynalezieniu pisma są komputery i komórki. Pismo pozwoliło ludziom zapisywać ważne informacje i dlatego wiemy co się stało kiedy na ziemi żył Jezus i prorocy. Dzięnki pismu winaleziono kartki. Możemy się dzięki niemu również podpisywać
1 5 1
2009-12-12T13:20:03+01:00
CZŁowiek mógł coś uwieczniać np. książki zostały przekazywane z pokolenia na pokolenie. Albo pisanie różnych listów tak aby np. król nie mógł ciągle jeżdzić z królestwa do królestwa.Albo do podwładnych jak chciał coś wyrazić to pisał list.
A więc znaczenie miało duże, bo mógł coś wyrazić na odległość....
2 3 2