Odpowiedzi

2009-12-12T13:25:24+01:00
Wzór na pole trapezu:
P=h * (a + b) / 2

h - wysokość
a, b - podstawy

56 = h * (3 + 11) / 2 /2
112 = h * 14 / ÷ 14
h = 8 cm

Odp. wysokość trapezu równa jest 8 cm.
30 3 30
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:26:04+01:00
Pole trapezu = (a+b)*h podzielić przez dwa
56 cm = (3+11) * h podzielić przez dwa
56 cm = 14 * h podzielić przez dwa /razy dwa
14h=112 / : 14
h=8 cm

Odpowiedź: Wysokość trapezu wynosi 8 cm.
67 4 67