Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:53:50+01:00
CZE_____R___WONY
AP______O___STOŁ
ZWY____K___ŁY
WIE_____L___KANOCNY
B_______I___EL
PIĄ_____T___EK
TRID____U___UMPASCHALNE
RO_____R___ATY
________G___WIAZDKA
WIELK___I___POST
SER_____C___A
________Z___IMA
ADWE___N___T
ZIELON__Y

1. Kolor szat w Uroczystość Zesłania Ducha Świętego
2. Uczeń Jezusa
3. Okres..., trwa do 33 niedzieli w roku
4. Inaczej Pięćdziesiątnica, Okres...
5. Kolor szat w okresie Bożonarodzeniowym i Wielkanocnym
6. Dzień śmierci Chrystusa
7. Wielki Czwartek, Wielki Piątek i Wielka Sobota
8. Nabożeństwo w Adwencie
9. Święta Bżego Narodzenia to inaczej (potocznie)
10. Okres z Niedzielą Palmową
11. Uroczystość Najświętszego ... Jezusa
12. Pora roku z Bożym Narodzeniem
13. Początek roku liturgicznego
14. Kolor szat liturgicnych w okresie zwykłym
7 4 7
2009-12-12T13:55:27+01:00
R
O
K o ś c i ó ł
b e t L e j e m
b I b l i a
T
ł U k a s z
R
G
I
C
Z
a d w e N t
Y

Więcej nie mogę! Sorry przez duuuuuuuże SSSSSSSSS
3 2 3
2009-12-12T14:02:57+01:00
12 miesięcy to: R OK
Koleżanka i : K O LEGA
z drzewa: K ORA

zimny deser: L ODY
Inaczej party :) : I MPREZA
Mama i: T ATA
Nie kreskuje sie: U JE
Inaczej papa: NA R KA
Gorący: O G IEŃ
Igła i: N I TKA
dobry napój ;D : C OLA
Ula: BR Z YDULA
W Ameryce północnej: KA N ADA
Śnieżny stwór: Y ETI

Troche nie na rele ale dobra :))))
3 2 3