Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:20:36+02:00
Pralka automatyczna posiada bęben, który wiruje średnio z prędkością 800-1000 obr/min. Siła odśrodkowa powoduje wyciskanie wody z prania, a następnie jest odprowadzana dziurkami do zbiornika i wypompowywana do odpływu
3 5 3
2009-09-07T18:25:24+02:00
Wirówka w pralce to coś jak beczkowate sito, w momencie gdy zaczyna się obracać na przedmioty w środku zaczyna oddziaływać siła odśrodkowa która wypycha wszystko w strone ścian tego sita, duże przedmioty sostają w środku (np spodnie) a małe ciała stałe (np igła, piasek) oraz ciecze (woda) wypadają przez te otwory ;p
3 5 3