Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:53:44+01:00
11, 12, 15, 22, 24, 33, 36, 44, 48, 55, 66, 77, 88, 99,

łatwo obliczyć bo od 10 do 20 muszą się dzielić przez 1 i cyfrę jedności ... :)
od 20 do 30 przez 2 i cyfrę jedności
od 30 do 40 przez 3 i cyfrę jedności
od 40 do 50 przez 4 i cyfrę jedności
od 50 do 60 przez 5 i cyfrę jedności

ITD ...:DD
2 1 2
2009-12-12T15:37:22+01:00
11,12,15,22,24,33,36,44,48,55,66,77,88,99
Na 100%
1 1 1