Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:23:50+02:00
Przemysł kosmetyczny kremy i mydła
Przemysł samochodowy- produkcja gumy, opon uszczelek
Przemysł lakierniczy - produkcja farb i lakierów, rozpuszczalników
Przemyśł energetyczny- wykorzystanie surowców energetycznych (ropa naftowa, gaz, odpady_ do produkcji paliwa i energii
5 4 5
  • Azai
  • Rozwiązujący
2009-09-07T18:26:48+02:00
Przemysł związków organicznych, ropa naftowa i gaz ziemny
Przemysł farmaceutyczny, tabletki, syropy
Przemysł gumowy, kauczuk, opony
2 5 2