Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:40:14+01:00
Dane:
x- masa Akebono
x+32- masa Konishiki
440- wspólna masa zawodników
Rozwiązanie:
x+x+32=440
2x+32=440 |-32
2x=408 |:2
x=204
x+32=204+32=236
Sprawdzenie:
204+236=440
Odpowiedź:
Akebono waży 204 kg, a Konishiki 236 kg.
2009-12-12T13:40:15+01:00
X-waga Akebono
x+32-waga Konishiki
440kg-tyle waza razem

x+x+32=440 /-32
2x=408 /:2
x=204[kg]-waga Akebono

x+32=204+32=236[kg]-waga Konishiki

Konishiki wazy 236kg, a Akebono 204kg.