Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:43:20+01:00
No to tak jak pisalem wczesniej:

w menu, jesli chcesz miec wpis "piłka siatkowa" który przeniesie Cię np. na stronę www.siatkowka.pl to wpisujesz fragment kodu html taki:

<a href="http://www.siatkowka.pl"> Piłka siatkowa </a>

Dzięki temu na stronie będzie widoczny napis "Piłka siatkowa", który jak się kliknie, to przeniesie Cię na stronę http://www.siatkowka.pl
2009-12-12T13:44:06+01:00
<a href="link">wyświetlany opis</a>
2009-12-12T13:45:13+01:00