Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-09-07T18:24:46+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
12,(375)
12,375375375<- piata cyfra to 7
2,0(14)
2,014141414<-siódma cyfra to 4
5,3(52)
5,35252525252<- dziesiata to 5
44 3 44
2009-09-07T18:26:23+02:00
12,(375)=12,375375...=7
2,0(14)=2,0141414...=4
5,3(52)=5,3525252...=5
18 3 18
12,(375)=12,375375...=7
2,0(14)=2,0141414...=4
5,3(52)=5,3525252...=5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:27:45+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
12,(375)=12,37537...
Czyli 7
2,0(14)=2,0141414...
Czyli 4
5,3(52)=5,3525252525
Czyli 5
54 4 54