Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:53:26+01:00
Chyba chodziło Ci o Ruch Światło-Życie. ; )

Ruch w kościele katolickim, nazywany też Oazą. ;) powstał w Polsce, głównie należy tam młodzież ale również dzieci i dorośli. ;) Wspólnota razem modli się, bierze udział w różnych akcjach.

z mojego zeszytu do religii, mam nadzieję że pomogłam . xD ; *
2009-12-12T17:48:12+01:00
Ruch światło życie to tak zwana Oaza religijna. Jest się w ruchu i się pomaga oraz służy Bogu. Chodzi się na spotkania oazowe. Wyjeżdża sie tez na rekolekcje wakacyjne.