Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T13:56:31+01:00
Siła równoważąca zawsze równoważy działanie siły wypadkowej.


prosze o naj. ;)
4 5 4
2009-12-12T13:56:45+01:00
Siła równoważąca zawsze równoważy działanie siły wypadkowej.
4 1 4
2009-12-12T13:56:11+01:00
Siła równoważąca zawsze równoważy działanie siły wypadkowej.

takie zadania pisz do mnie na priv to ci je za darmo rozwiąże
pozdrawiam]
4 1 4