Odpowiedzi

2009-12-12T14:52:47+01:00
Pole koła wpisanego
P₁=πr²
P₁=3,14*2²
P₁=3,14*4
P₁=12,56

Pole koła opisanego
P₂=πr²
P₂=3,14*4²
P₂=3,14*16
P₂=50,24

Pole koła opisanego - Pole koła wpisanego
P₂-P₁
50,24-12,56= 37,68
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:02:03+01:00
Opisanego
P₁=π(2√2)²
P₁=3,14 × 8
P₁= 25,12 cm²

wpisanego
P₂=π2²
P²=3,14 x 4
P₂=12,56 cm²
różnica

25,12-12,56=12,56 cm²

stosunek
2:1