Sztuka

Sztuka – jest chyba jednym z najszerzej definiowanych pojęć, a w dodatku wszystkim co człowieka otacza i wśród czego pragnie żyć. Przez wieki zmieniała się diametralnie, przybiera różne oblicza, realizuje się na wielu płaszczyznach życia codziennego, w salonach, na wystawach, na ulicy. Sztuką można dziś nazwać wszystko, wyszła ona już ze ścisłych ram, które jednoznacznie określały jej zakres. Jest stworzona przez człowieka i dla niego istnieje. Wyraża emocje, poglądy, potrafi być dosłowną, metaforyczną, wieloznaczną. Jej zadaniem jest dostarczenie wrażeń estetycznych, ukazanie świata z punktu widzenia artysty, a że każdy widzi otaczający świat inaczej przybiera ona wiele postaci; dlatego też jest tak fascynującą i porywającą, jednocześnie bywa niezrozumiałą i metafizyczną.



Obecny „rynek sztuki” otwiera przed swym wrażliwym klientem szereg możliwości i w każdej dziedzinie zapewnie innowacje, twórcze pomysły i ideologie. Oprócz tych wszystkich


Współcześnie sztuka stała się jedną z gałęzi przemysłu. Wyróżnia się sztukę wysoką skierowaną do wąskiego grona odbiorców, którzy potrafią ją zrozumieć; sztuka
Termometry

Podstawowymi kierunkami w sztuce są: estetyzm, impresjonizm i symbolizm, ekspresjonizm, parnasizm, naturalizm i secesja, ale dokładniej o nich odwołamy się w odnośnikach. Pokrótce jednak, należy wspomnieć,
Mp3 szybka nauka Szafy Sosnowiec

Sztuka towarzyszy człowiekowi od zawsze; narodziła się wraz z rozwojem cywilizacji, trwa i zmienia się razem z ludzkim rodzajem. Obecna była już w
Płytki,Sklep Płytki Ceramiczne lg telewizor lampy

Sztuka – jest chyba jednym z najszerzej definiowanych pojęć, a w dodatku wszystkim co człowieka otacza i wśród czego pragnie żyć.
detektyw wrocław bateria nokia bl-4c felgi aluminiowe

!!!!!!!!!!PODAJ JAKI TO RODAJ SZTUKI!!!!!!!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:56:28+01:00
2009-12-12T19:56:55+01:00
Wydaję mi się,że jest to sztuka współczesna..:))
1 5 1
2009-12-12T20:32:42+01:00