Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:24:30+01:00
Pieniadze szczescia nie daja. miłosc i dobroc jest najwazniejsze
4 2 4
2009-12-12T14:26:03+01:00
Przesłanie płynące z "Opowieści wigilijnej" jest takie, że jeśli nie będziemy za życia dobrzy dla ludzi i dla świata, to po śmierci ciężko za to zapłacimy. Nie powinniśmy być egoistami i myśleć tylko o sobie. Powinniśmy też liczyć się z innymi, i czasem słuchac ich rad.
2 5 2