Jeśli ktoś może ten tekst przetłumaczyć na polski to proszę.Sama bym to zrobiła ,ale jestem zawalona pozostałymi lekcjami.Jest on prosty: In British schools,pupils normally have a double lesson of games each week. In most schools,boys play football or rugby in the winter.In summer ,they play cricket and they do atletics. Girls normally play hockey or netball(a kind of basketball) in the winter.They play tennis and they do athletics in the summer.

3

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T14:22:40+01:00
W brytyjskich szkołach, uczniowie zwykle mają dwie godziny lekcyjne gier każdego tygodnia. W większość szkół, chłopcy grają w piłkę nożną albo rugby w winter.In lato, oni grają w krykieta i oni robią atletics. Dziewczyny zwykle grają w hokej albo netball (pewnego rodzaju koszykówka) w winter.They grać w tenisa i oni robić lekką atletykę w lecie.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:26:16+01:00
W brytyjskich szkołach, uczniowie mają zazwyczaj podwójne lekcje gry w każdym tygodniu. W większości szkół, chłopcy grają w piłkę nożną i rugby winter.In lata, ale gra w krykieta i robią atletyke. Dziewczyny normalnie grać hokej lub netball (rodzaj piłki nożnej) w zimę.Oni grają w tenisa i robią lekkoatletyczny
2009-12-12T14:34:16+01:00
W brytyjskich szkołach, uczniowie zwykle mają dwie godziny lekcyjne gier każdego tygodnia. W większość szkół, chłopcy grają w piłkę nożną albo rugby w zimie.w lato, oni grają w krykieta i oni robią atletics. Dziewczyny zwykle grają w hokej albo netball (pewnego rodzaju koszykówka) w zimie.oni grać w tenisa i oni robić lekką atletykę w lecie.