Rozwiąż krzyżówę odczytaj hasło z pokolorowanych pól i napisz kim był człowiek którego nazwisko odczytałeś
1.Dział matematyki ale ani arytmetyka ani geometria na7 liter
2.Wynik dodawania.na 4 litery
3.np a+b+c+3 lub 12xy na 9 liter
4.2x w sumie 3+5y+2x+7z na 5 liter
5.liczba 2 w wyrazie 2x na 12 liter
6.Redukcja wyrazów na 9 liter
prosze o pomoc kochani bardzo pilne

3

Odpowiedzi

2009-12-12T14:39:38+01:00
1.Algebra
2.Suma
3.Jednomian
4.Wyraz
5.
6.Podobnych
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:51:32+01:00
1. Algebra
2. Suma
3. Wyrażenie
4. Wyraz
5. Współczynnik
6. Podobnych
2009-12-12T15:04:22+01:00
1. Algebra
2. Suma
3. Wyrażenie
4. Wyraz
5. Współczynnik
6. Podobnych