Odpowiedzi

2009-12-12T14:40:35+01:00
Ja tez to mialm i napisalam
czlowieka mozna zniszczyc czyli moze upasc psychika, ale nie pokonac czyli że nie mozna tak sobie pokonac czowika , czlowik jest silny, dzielny

i dostalam na to 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:44:14+01:00
Człowieka można zniszczyć ale nie pokonać.Santiago wypłynął samotnie na morze z nadzieją że połów będzie udany.Był starym schorowanym pełnym nadziei mężczyzną.Bardzo lubił pływanie po morzu.Pływał przez długi czas walcząc z ogromną rybą zwaną marlinem.Przeżył wiele chwil na tym morzu.Raz był u braku sił, a czasami wracała mu chęć do walki żeby jednak poświęcić się i wyłowić rybę.Tym pokazał, że człowiek jest bardzo silnym psychicznie stworzeniem.Nic go nie zniszczy, bo nawet jeśli wpadnie w kłopoty potrafi z nich wyjść.Ludzie muszą być twardzi jak stal tak aby nic nie mogło doprowadzić do wyniszczenia go.Człowiek potrafi się podnieść nawet po utracie najważniejszej w życiu osoby