Odpowiedzi

  • Pp35
  • Początkujący
2009-09-07T18:54:42+02:00
Hej, cześć, hejo do znajomych
do rodziny dzień dobry
do kuzynostwa cześc, hej, strzała
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T20:44:19+02:00
Zazwyczaj: Cześć, Hej, dzień dobry, do widzenia, pa, Hejka, buziaki, narka.
W szczególnych okolicznościach np. do ludzi starszych: Witam, Żegnam, pozdrawiam, Miło mi panią/ pana widzieć.

Mam nadzieje że pomogłam.
Maddie