Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:40:53+01:00
Zad 2
Serdecznie zapraszam Sz. P. Muchę
na Bal karnawałowy, który
odbędzie się dnia 28.01.2010 r. o godz. 17.00
w moim domu - Psi Gaj 18.
Przewidziana świetna zabawa i wiele atrakcji m. in.
konkurs taneczny.
Szerszeń Antek Pierdzibąk.

10.01.2010r. Psi Gaj
4 2 4
2009-12-12T17:18:14+01:00
ZAD2
ZAPROSZENIE!!!
uPRZEJMIE ZAPRASZAM PANIĄ BIEDRONKĘ NA BAL KARNAWAŁOWY,KTÓRY ODBĘDZIE SIĘ W DOMU SZERSZENIA W SOBOOTĘ O GODZ. 18:00
pCHŁĄ SZACHRAJKA
2 3 2