Odpowiedzi

2009-12-12T14:42:23+01:00
To ktoś taki, który nam sprzyja, tzn pomaga nam, popiera nas, działa wspólnie z nami...
4 1 4
2009-12-12T14:42:33+01:00
Jest to ten, który pomaga komuś, popiera kogoś, działa wspólnie z kimś; też: coś, co pomaga komuś lub czemuś, osoba, która sprzyja komuś, wspiera kogoś; jest w przymierzu z kimś
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:44:04+01:00
SPRZYMIERZENIEC - osoba która jest po naszej stronie. Sprzymierzeńcem jest nasz przyjaciel który zawsze staje po naszej stronie. Natomiast przyjacielem jest ktoś kto pomaga w trudnych chwilach i nigdy nas nie opuszcza. Inaczej sprzymierzeńca można określic jako sojusznika.
5 4 5