Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:47:11+01:00
Będę Cię sławił Panie z całego serca
bo usłyszałeś słowa ust moich
będę śpiewał Ci wobec aniołów
Oddam Ci pokłon ku Twemu świętemu przybytkowi.
I będę dziękował Twemu imieniu
za łaskę Twoją i wierność,
bo wywyższyłeś ponad wszystko
Twoje imię i obietnicę.
Kiedym Cię wzywał, wysłuchałeś mnie,
pomnożyłeś siłę mej duszy.
Wszyscy królowie ziemi będą Ci dziękować, Panie,
gdy posłyszą słowa ust Twoich
i będą opiewać drogi Pańskie:
Prawdziwie, chwała Pańska jest wielka
Prawdziwie, Pan jest wzniosły
i patrzy łaskawie na pokornego,
pyszałka zaś dostrzega z daleka.
Gdy chodzę wśród utrapienia,
Ty zapewniasz mi życie,
wbrew gniewowi mych wrogów;
wyciągasz swą rękę
Twoja prawica mnie wybawia.
Pan za mnie wszystkiego dokona
Panie, na wieki trwa Twoja łaska
nie porzucaj dzieła rąk Twoich

robiłem go długo mam nadzieje że sie spodoba
19 4 19
2009-12-12T14:53:43+01:00
Ref : Pan moim światłem i zbawieniem moim

1. Dziękujcie Panu bo jest dobry,
Bo jego łaska trwa na wieki.
Pomoże kiedy tego potrzebujemy,
Nigdy nas nie zostawi..

ref : Pan moim ..

Jest wśród nas dzień i w nocy,
Czuwa nad nami.
Nie dopuści do tego alby stała się nam krzywda,
Otacza nas swą opieką ..
17 4 17
  • ccp
  • Rozwiązujący
2009-12-12T15:10:37+01:00
Chlebem od Boga dzielcie się narody
Bóg zesłał wam z nieba syna

weselcie się tym po wszystkie wieki
życie wieczne będzie wam dane

a syn boży kochać was będzie
wdzięczynymi będziemy Ci Boże
14 3 14