Odpowiedzi

2009-12-12T14:44:46+01:00
Szybkość dzwieku jest szybsza niz predkosc samolotu
1 5 1
2009-12-12T14:45:10+01:00
Poniewaaz dziwiek ma slaba sile przebiCia ,
chybaa o to kaman , xd
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:45:15+01:00
Najpierw widzimy samolot, a później go słyszymy, ponieważ dźwięk rozchodzi się z prędkością ok. 1225 km/h, więc zanim dźwięk doleci do naszych uszu, samolot przeleci już pewną odległość.
2 4 2