Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:51:36+01:00
Był bardzo zmartwiony, z zarazem nie chciał niepokoić żony. Każedego dnia skracał pasek od kamizeli gdyż nie chciał martwić swojej ukochanej żony która bardzo się nim opiekowała w trudnych chwilach i zawsze przy nim była. Było mu przykro i smutno.
22 2 22
2009-12-12T14:58:16+01:00
Gdy choroba się rozwijała mąż stał się podejrzliwy, nerwowy; wątpi w prawdomówność żony. Bohater traci wagę (pani skracała pasek kamizelki a pan przesuwał sprzączkę. Oboje tak czynili, by nie martwić siebie nawzajem.)
Mąż uradował się, że wraca do zdrowia bo zaczął tyć. Żona do końca zachowała tajemnicę o chorobie męża.
13 2 13