Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T14:50:28+01:00
Kirkor nie potrafił wybrać pomiędzy Aliną a Balladyną, ponieważ był pod wpływem czarów (Goplany bodajże). Dodatkowo matka dziewcząt nie ułatwiała mu wyboru, ponieważ jednakowo zachwalała obie córki.
7 3 7
2009-12-12T14:51:59+01:00
Kirkor nie potrafił wybrać między Balladyną a Aliną ponieważ Skierka sprawiła aby zakochał się w obydwóch damach.Natomiast dziewczęta były rozkochane w Kirkorze przez co wybór był zdecydowanie trudny dla mężczyzny.Wybór utrudniała także matka Balladyny i Aliny ponieważ opowiadała Kirkorowi jakie one są cudowne
10 4 10