Odpowiedzi

2009-09-07T18:49:58+02:00
A ) 0,2
b ) 0,05
c) 0,15
d)0,04
e)0,08
Pozdrawiam ;)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:51:12+02:00
A)1,4:7=0,2
b)0,1:2=0.05
c)0,3: 2=0,15
d)0,12 : 3=0,04
e)0,4: 5=0,08
1 5 1
2009-09-07T18:59:00+02:00
A) 1,4 : 10 = 14/10 : 7 = 14/10 * 1//7 = 14/35 = 7/35 = 1/5
b) 0,1 : 2 =1/10 * 1/2 = 1/20
c) 0,3:2 = 3/10 * 1/2 =3/20
d) 0,12 : 3 = 12/100 * 1/3 = 12/300 = 6/150 = 3/75 = 1/25
e) 0,4 : 5 = 4/10 * 1/5 = 4/50 = 2/25
1 5 1