Odpowiedzi

2009-12-12T14:57:49+01:00
Moimi słowami ''bądżmy światkami milości'' to znaczy zebyśmy byli zakochani . widzieli jak inni ludzie się kochają . wiedzieli ze miłość to coś wielkiego. żeby ludzie się jak najwięcej kochali i uwielbiali.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:06:52+01:00
Te przesłanie rozumiem tak,że powinniśmy sami doznać chociaż raz miłości. Doznać jakie to uczucie jest piękne choć nie zawsze. Miłość jest każdemu potrzebna.Każdy powinien mieć w kimś oparcie i kogoś na którym mógłby polegać.
1 4 1