Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T16:57:36+01:00
Funkcje bardzo często są wykorzystywane do opisu zależności w otaczającym nas świecie. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, że używamy funkcji mówiąc o czymś. W przyrodzie natura często "układa" funkcje, jednym z przykładów jest przypisanie jednemu gatunkowi danej ilości osobników.
Bardzo często również funkcji używa się w gospodarce do pokazywania zależności na przykład cen akcji (ich spadku lub wzrostu) lub ilustrowania np. bezrobocia.
W życiu codziennym bardzo dobrym przykładem funkcji jest numer rejestracyjny samochodu. Jest to funkcja, która jest przyporządkowaniem wzajemnie jednoznacznym- jeden samochód ma jeden numer rejestracyjny i jeden numer jest przypisany do jednego samochodu.

  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T19:31:10+01:00
narysowanie wykresu funkcji f(x)= i opisać jej własności (były wymienione).

Ukazanie zależności zysku pewnej firmy-informacje były przedstawione na wykresie.

Opis ruchu pewnego ciała, wykres zależności prędkości od czasu,

dane dotyczące zalesienia kilku państw Europy, mozna sporządzić wykres słupkowy i na nim zaznaczyć linią średni wskaźnik zalesienia, oraz podać kraje o wskaźniku wyższym niż średnia w Europie (średnia Europy była podana w tabeli).