Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:03:50+01:00
1. Moim zdaniem po kolędzie można chodzic przebranym za : diabła, Maryję, Anioła, Pastóżka lub śmierc. xD
2. Na początku sie śpiewa kolęde, a na końcu : 'Za koledę dziękujemy, zdrowia szczęscia Wam życzymy, byście sobie długo żyli na ten nowy rok , na ten nowy rok !
3. Raczej nie, można złożyc życzenia, lub zagrac na jakimś instrumencie.
;
7 3 7
2009-12-12T15:06:13+01:00
Powinno się przebrać w jakieś fajne ubrania np. diabełka i aniołka .Wymyśl jakiś śmieszny króciutki spektakl złożony z 2 zdań np.
diabeł do jednego z domowników - chodź do piekła
anioł do diabła - zostaw tych dobrych ludzi w spokoju.
Uwierz mi naprawde rozśmiesza . Na koniec wymyśl jakiś wierszyk z podziękowaniem za przyjęcie do domu i za to co dali.

Mam nadzieje że pomogłam pozdrawiam. :)
5 3 5