Odpowiedzi

2009-12-12T15:12:15+01:00
Gdybym był dorosły założyłbym rodzinę. kochałbym ją. zostałbym prezydentem. byłbym bogaty. sprawiłbym, żer Polska byłaby najbogatszym karajem Europy. dałbym wszystkim podwyżki. chodziłbym na bankiety. nauczyłbym się francuskiego. wspierałbym fundacje. pomagałbym biednym. odwiedziłbym cały świat.poznałbym bliżej wiele gwiazd. miałbym dwójkę dzieci byłbym szczęśliwy.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:13:12+01:00
Gdybym był dorosły to bym kupił sobie własny dom.
Gdybym był dorosły to byłbym samodzielny.
Gdybym był dorosły to miałbym żonę.
Gdybym był dorosły to znalazłbym pracę.
Gdybym był dorosły to poszedłbym na studia.
Gdybym był dorosły to pojechałbym do Niemiec.
Gdybym był dorosły to wyjechałbym z kraju.
Gdybym był dorosły to kupiłbym dobie węża.
Gdybym był dorosły to bym nie chodził do szkoły.
Gdybym był dorosły to pomagałbym innym.
Gdybym był dorosły to byłbym piłkarzem.
Gdybym był dorosły to miałbym dowód.
Gdybym był dorosły to mógłbym palić.
Gdybym był dorosły to miałbym dzieci.
Gdybym był dorosły to zostałbym pilotem.
1 4 1
2009-12-12T15:15:12+01:00
Gdybym był dorosły to:
1) podróżowałbym
2) miałbym dom nad Morzem Adriatyckim.
3) byłbym wolnym człowiekiem.
4) miałbym przyjaciela z USA.
5) kupiłbym osła.
6) nauczył bym się nurkować.
7) znałbym dobrze język angielski.
8) byłbym stoikiem.
9) kochałabym swój kraj ojczysty.
10) odwiedzał często rodzinę.
1 3 1