Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-07T18:55:47+02:00
-czy liczba 0,5 należy do zbioru liczb całkowitych? - NIE
-Czy liczba 10 jest wielokrotnością liczby 2? - TAK
-oraz czy liczba 3 jest dzielnikiem liczby 10? - NIE
2009-09-07T18:56:03+02:00
2009-09-07T18:56:05+02:00
-czy liczba 0,5 należy do zbioru liczb całkowitych? nie
-Czy liczba 10 jest wielokrotnością liczby 2? tak
-oraz czy liczba 3 jest dzielnikiem liczby 10? nie