Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:13:04+01:00
Moim zyciowym marzeniem jest zostać stomatologiem.Nie mam pojęcia skąd wzięlo sie u mnie taki zamiłowanie do zębów.Może przez to, ze moj wujek jest stomatologiem i dużo mi o tym opowiada.Moim życiowym mottem jest:Żeby zdrowe zęby mieć trzeba tylko chcieć.Pojde na studia i wybiore specjalizacje stomatologie i bede leczył ludziom zęby żeby mogli się pięknie uśmiechać .
2009-12-12T15:20:16+01:00
W przyszłości bardzo chciałabym zostac stomatologiem, poniewaz interesuje sie tą dzieciną.Juz od dziecka myślałam o tym by leczyć zęby innym ludziom.Stomatolog napewno zarabia więcej pieniędzy niz przeciętny człowiek wiec to tez jest argumentem by pracowac w tym zawodzie.