Odpowiedzi

2009-12-12T15:12:36+01:00
Moim zdaniem negatywną cechą pinokia było to że nie miał poczucia własnej wartości oraz kłamał.

Liczę na naj ;]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:15:58+01:00
Pinokio:
-był leniwy
-był samolubny
-był lekkomyślny
-wolał iść do cyrku niż kupić podręcznik, więc przekładał przyjemność nad obowiązki
  • Vera
  • Początkujący
2009-12-12T18:12:51+01:00
Moim zdaniem Pinokio był:
Łatwowierny
Chwilami nawet głupi
Lekkomyślny
Nie zdawał sobie sprawy z istniejącego niebezpieczeństwa
No i ja więcej nie wymyśle, mam nadzieje, że pomoże;)