Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:21:23+01:00
Drogi FERENCA MOLNARA
Na początku mojego listu mam pragnę cię pozdrowić . Jestem uczennicą klasy... szkoły podstawowej.
Pisze do ciebie ten list aby cie poprosić abyś napisał inne zakończenie książki Chłopcy z Placu Broni jest to dla mnie ważne bo bardzo podoba mi się ta książka tylko tak przykro się kończy lepiej by było gdyby kończyłą sie tak że chłopiec wyzdrowieje .
Dziękuje i serdecznie pozdrawiam .
podpis
30 3 30
2009-12-12T16:16:51+01:00
Szanowny Ferenco Monlarze,
Piszę do Pana a sprawie innego zakończenia książki "Chłopcy z placu broni". Może to zabrzmi dziwnie, ale bardzo mi na tym zależy. Książka bardzo mi się podobała, lecz to smutne zakończenie jest przykrym momentem. Nemeczek to mój ulubiony bohater a Pan go niestety uśmiercił. Bardzo proszę o przywrócenie go do życia.
Z wyrazami szacunku
(podpis)
16 3 16
2009-12-12T17:38:53+01:00
Drogi ....
przeczytalam ksiazke "chlopcy z..." i jestem zaszokowana zakonczeniem jej .W moim liscie prosze pana o zmiane zakonczenia tej pieknej ksiazki ktora pan napisal, jest ona naprawde piekna zawiera wiele prawd zyciowych ale jej zakonczenie budzi we mnie smutek. gdy zblizalam sie do konca ksiazki rozplakalam sie i postanowilam napisac do pana list. z gory dziekuje.


z powazaniem [imie nazwisko]
27 4 27