Dostałeś w prezencie od dziadka starą wosjkową mapę okolic miasta ale skala jest nieczytelna. Postanowileś ją odtworzyć . Rzeczywista odległość miedzy dwoma obiektami wynosi 100m a na mapie odległosc miedzy tymi samymi obiektami wynosi 0,5 cm. Jaka jest skala mapy?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-12T15:22:15+01:00
0,5cm - 100m
0,5cm - 10000cm
1cm - 20000cm

ta skala to 1:20000
2009-12-12T15:23:57+01:00
0,5cm-100m
0,5cm-10000cm /*2
1cm-20000cm
1:20000