Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-12T17:21:52+01:00
Tego nie ma na necie ale mozesz sciagnac z wrzuty abo z youtuba i po cichu puscic normalna wersje. A, i na przyszłość:http://karaoke.webhost.pl/library/wybrane/3/
Mam nadzieję, że choć tyćkę pomogłem ;]
2009-12-12T18:16:38+01:00
Za oknem śnieg prószy i prószy
Nagle dźwięk, który zawsze wzruszy
Może to sąsiad idzie sprzedać butelki
A może u sań dzwonią srebrne dzyndzelki.

Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Obdaruj, wszystkich obdaruj
Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami
Bo ciężko jest żyć samymi ideami.

Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Z dóbr materialnych klęską urodzaju
Kochamy cię, choć kojarzysz się z chłodem
I jak klasycy masz siwą brodę.

Zamiast wolnego rynku są wolne żarty
Więc nie brak nam codziennych zmartwień
Czeka robotnik i czeka emeryt
Pewnie ty masz numer czterdzieści i cztery.
Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Obdaruj, wszystkich obdaruj
Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami
Bo ciężko jest żyć samymi ideami.

Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Z dóbr materialnych klęską urodzaju
Wybacz błędy i nie bądź surowy
Jak ten Fundusz Walutowy.

Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Obdaruj, wszystkich obdaruj
Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami
Bo ciężko jest żyć samymi ideami.

Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju
Z dóbr materialnych klęską urodzaju
Nadzieję daj, gdy przygniecie życia proza
Że więcej nie będzie Dziadka Mroza.

Za oknem śnieg prószy i prószy Nagle dźwięk, który zawsze wzruszy Może to sąsiad idzie sprzedać butelki A może u sań dzwonią srebrne dzyndzelki. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Obdaruj, wszystkich obdaruj Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami Bo ciężko jest żyć samymi ideami. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Z dóbr materialnych klęską urodzaju Kochamy cię, choć kojarzysz się z chłodem I jak klasycy masz siwą brodę. Zamiast wolnego rynku są wolne żarty Więc nie brak nam codziennych zmartwień Czeka robotnik i czeka emeryt Pewnie ty masz numer czterdzieści i cztery. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Obdaruj, wszystkich obdaruj Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami Bo ciężko jest żyć samymi ideami. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Z dóbr materialnych klęską urodzaju Wybacz błędy i nie bądź surowy Jak ten Fundusz Walutowy. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Obdaruj, wszystkich obdaruj Przyjdź do nas, przyjdź i zostań z nami Bo ciężko jest żyć samymi ideami. Przyjdź do nas, przyjdź, święty Mikołaju Z dóbr materialnych klęską urodzaju Nadzieję daj, gdy przygniecie życia proza Że więcej nie będzie Dziadka Mroza.
3 2 3